Stories

We willen verhalen maken en verspreiden die -naast entertainment en plezier- bijdragen aan de empowerment van mensen.

De Mark Rutte Podcast

.

7dagenwater

Wat gebeurt er als je een mens en een merk met liefde voor water met elkaar verbindt: Dit is het verhaal van Teske en JOGG (Jongeren op gezond gewicht) die samen een water inspired remix van haar liedje 'In Mijn Glas' maakten voor de awareness campagne #7

Play Fearless

Libresse zocht naar een manier om jonge vrouwen te stimuleren zonder angst in het leven te staan. Daarom bedachten we een game op de sociale media waarin vrouwen elkaar konden uitdagen 'fearless' te leven. 

48 uur

Hoe spreek je jongeren tegenwoordig nog aan met een commercial?Vodafone gaf de regie uit handen en liet 6 jongeren samen met de Cinemates een commercial bedenken, registreren en monteren in 48 uur.

Vera's First Concert

Wat als je doof geboren bent, nog nooit een concert hebt kunnen mee maken en dankzij een nieuwe technologie op je achtiende de kans krijgt jouw eerste concert te beleven. Vera maakte het mee dankzij Kyteman en Vodafone.