Stories

We willen verhalen maken en verspreiden die -naast entertainment en plezier- bijdragen aan de empowerment van mensen.

Vodafone | Get Owned

Voor Vodafone Nederland bedachten en produceerden wij het format "Get Owned". Het gaming channel laat zien hoe 10 gamers de ultieme game challenges voor hun kiezen krijgen met als uiteindelijk doel winnaar te worden van GET OWNED 2017. 

BOOKING.COM | CLICK

Voor Booking.com creëerde Maak “CLICK”. Een nieuw partner event met als missie de top partners nog meer aan zich te binden. Het event voorziet hen van twee dagen inspiratie, plezier en insights. Maak was de lead agency van concept creatie tot productie.

Rijksmuseum | Snapguide

Snapguide is een toepassing ontwikkeld met als doel de ervaring van kunst leuker te maken voor jongeren. Dit wordt gedaan door hun helden als gids in te zetten, waarbij leerlingen interactieve opdrachten uitvoeren op Snapchat. Maak was de lead agency.

Lovie Award Gold Winner

People's Lovie Winner

Ciclope Bronze Award Best App

Liefs, Mandy | Kindertelefoon

Liefs, Mandy is een scripted vlogserie in opdracht van de Kindertelefoon. Het doel? De jonge kijker laten zien dat wat er ook is, je altijd terecht kan bij de Kindertelefoon. Maak was verantwoordelijk voor concepting, productie, regie en contentstrategie.

KPN | Evert_45

Wij ondersteunden de Evert_45 campagne van KPN met een social content strategie. Door Evert_45 video’s op te laten nemen met YouTubers kwam de doelgroep op een organische manier – via de kanalen van hun idolen - in aanraking met de verhalen van Evert_45. 

Lovie Award Silver Winner

2x Eurobest Award Winner

Eurobest Grand Prix

Vodafone | Get The Flow

Vodafone introduceerde een rap-app voor jongeren die stotteren. Aan de hand van karaoke versies van rapsongs zoals "Jungle" van Broederliefde of "Gass" van Sevn Alias, konden gebruikers zo op een leuke wijze oefenen met hun uitspraak.

3x Eurobest Award Winner

5x Cannes Lion