Stories

We willen verhalen maken en verspreiden die -naast entertainment en plezier- bijdragen aan de empowerment van mensen.

KPN | Evert_45

Wij ondersteunden de Evert_45 campagne van KPN met een social content strategie. Door Evert_45 video’s op te laten nemen met YouTubers kwam de doelgroep op een organische manier – via de kanalen van hun idolen - in aanraking met de verhalen van Evert_45. 

Rijksmuseum | Snapguide

Snapguide is een toepassing ontwikkeld voor het Rijksmuseum met als doel de ervaring van kunst leuker te maken voor jongeren. Dit wordt gedaan door hun helden als gids in te zetten, waarbij leerlingen interactieve opdrachten uitvoeren op Snapchat.

Vodafone | Get Owned

Voor Vodafone Nederland bedachten en produceerden wij het format "Get Owned". Het gaming channel laat zien hoe 10 gamers de ultieme game challenges voor hun kiezen krijgen met als uiteindelijk doel winnaar te worden van GET OWNED 2017.

Veed Festival

Maak is mede-oprichter van het VEED Festival en de VEED Awards en overziet productie, brand partnerships en een deel van het communicatie traject. 

De Mark Rutte Podcast

Maak werkte samen met VVD & SUE Amsterdam aan de eerste podcast show voor een politicus: onze minister-president Mark Rutte. Een podcast waarin hij jonge ambitieuze mensen -die een uniek verhaal hebben-interviewt.

Ben & Jerry's | All Flavours

Voor Ben & Jerry's creëerde Maak de: "We Are All Flavours Challenge", waarbij influencers aan de hand van een DNA test zagen uit hoeveel smaken zij bestaan.