Stories

We willen verhalen maken en verspreiden die -naast entertainment en plezier- bijdragen aan de empowerment van mensen.

BOOKING.COM | CLICK

Voor Booking.com creëerde Maak “CLICK”. Een nieuw partner event met als missie de top partners nog meer aan zich te binden. Het event voorziet hen van twee dagen inspiratie, plezier en insights. Maak was de lead agency van concept creatie tot productie.

KPN | Evert_45

Wij ondersteunden de Evert_45 campagne van KPN met een social content strategie. Door Evert_45 video’s op te laten nemen met YouTubers kwam de doelgroep op een organische manier – via de kanalen van hun idolen - in aanraking met de verhalen van Evert_45. 

Lovie Award Silver Winner

Rijksmuseum | Snapguide

Snapguide is een toepassing ontwikkeld voor het Rijksmuseum met als doel de ervaring van kunst leuker te maken voor jongeren. Dit wordt gedaan door hun helden als gids in te zetten, waarbij leerlingen interactieve opdrachten uitvoeren op Snapchat.

Lovie Award Gold Winner

People's Lovie Winner

Vodafone | Get Owned

Voor Vodafone Nederland bedachten en produceerden wij het format "Get Owned". Het gaming channel laat zien hoe 10 gamers de ultieme game challenges voor hun kiezen krijgen met als uiteindelijk doel winnaar te worden van GET OWNED 2017.

Veed Festival

Maak is mede-oprichter van het VEED Festival en de VEED Awards en overziet productie, brand partnerships en een deel van het communicatie traject. 

De Mark Rutte Podcast

Maak werkte samen met VVD & SUE Amsterdam aan de eerste podcast show voor een politicus: onze minister-president Mark Rutte. Een podcast waarin hij jonge ambitieuze mensen -die een uniek verhaal hebben-interviewt.