creatie | productiemedia distributie

Vodafone | Get Owned

Vodafone zocht naar een manier om de jeugd van 16-24 jaar te bereiken. De doelstelling was dan ook: ‘Creëer een concept dat Vodafone als merk beter laat aansluiten bij jongeren en de gaming cultuur.

"Zo maak je reclame voor jongeren."
Algemeen Dagblad


Bij Maak bedachten en produceerden we het idee: Get Owned. Zes bekenden- en vier onbekenden gamers, brachten een week lang met elkaar door in een big ass mansion. De gehele week stond in het teken van gaming. Door middel van real life challenges en game plays konden de gamers punten winnen om uiteindelijk de winnaar van Get Owned 2017 te worden.

Gedurende dit avontuur bouwden we een YouTube-kanaal op dat binnen 4 weken tijd een aantal abonnees van 100.000 aantikte. Dit is een record voor een branded YouTube channel in de Benelux.     

  • 4.000.000
    Pageviews per maand
  • 120.000
    Gebruikers per maand
Thanks!