Over Maak

Sequence 01 00 02 34 10 Still003
Play

Bij Maak zoeken we niet (altijd) naar oplossingen die passen bij wat je denkt dat je nodig hebt als organisatie. Wij zoeken altijd eerst naar kwalitatieve oplossingen om de sweet spot bij je consumenten te vinden. Het moment waarop zij oprechte aandacht besteden aan wat jij als merk te bieden hebt. Onze werkvloer is doorspekt met kennis over brand experience, evenement productie, branded content, reclame, influencers, educatie, popcultuur en PR. Hierdoor zit je niet snel vast aan één vorm bij Maak en kunnen we vanuit iedere consumentendoelgroep een experience rondom jouw merk maken.

We leven namelijk in een wereld waar de gemiddelde consument 6.000 tot soms wel 10.000 commerciële uitingen per dag ontvangt. Dit varieert van display advertenties online tot buitenreclame en van activaties op festivals tot branded content in al zijn vormen. Het aantal commerciële uitingen dat een consument per dag ervaart gaat waarschijnlijk alleen maar toenemen in de toekomst. Strijden voor echte en oprechte aandacht van je consument is daarom een behoorlijke challenge geworden. Waarom zouden ze zich oprecht interesseren voor dat wat je te zeggen hebt? Waarom zouden ze warm worden van een vingerwijzende campagne, als je ze ook zelf naar de maan kan sturen om klimaatverandering te ervaren? Hoe kan het dat ze liever seizoen 3 van FRIENDS bingen, dan interesse hebben in wat jij te vertellen hebt? Terwijl een serieuze les of boodschap ook hand in hand met popcultuur kan gaan. En heel leuk hoor die miljoenen (paid) views, maar als niemand er écht naar kijkt en zich oprecht interesseert voor dat wat je te zeggen hebt, wat bereik je dan echt? Terwijl je ook oprecht kunt zijn in je tone of voice en ze in hun eigen taal kunt aanspreken.

Bij Maak kun je aankloppen voor wat wij een total customer experience noemen. Een no-nonsense aanpak die zich focust op echte en oprechte aandacht van de consument en die de totale klantbeleving rondom jouw merk bedenkt, uitvoert en overziet. Of dat nu digitaal, fysiek of alles daar tussenin is.

Omar Kbiri

Head of Creative

"Bij Maak is jouw klant, onze koning."

Slider afbeelding 1160x654 kids
Slider afbeelding 1160x654 Snap
Slider afbeelding 1160x654 Quest
Slider afbeelding 1160x654 basecamp
Slider afbeelding 1160x654 Click