Opdrachtgever: Picnic
Diensten: Content creatie
Jaar: 2020
Opdrachtgever: Picnic
Diensten: Content creatie
Jaar: 2020
Als de meest innovatieve en snelst groeiende on demand supermarkt Picnic jarig is, dan is het feest. Op 30 september 2020 bestond Picnic precies vijf jaar. Om dat te vieren stond er een groot feest op de planning. Je verwacht het niet, maar ook dit kon niet doorgaan in 2020. Maar hoe zorg je er dan voor dat alle lagen uit de organisatie zich betrokken voelen bij dit feestelijke moment, trots is op de successen die door het bedrijf zijn behaald en aangehaakt blijft bij de toekomstvisie?
Maak creëerde in nauwe samenwerking met het fijne team van Picnic vijf interne video’s. In de sketches, met glansrollen voor echt Picnic personeel en niemand minder dan Ta Joela en Tante Toof, werd het personeel meegenomen in 5 jaar Picnic en uitgedaagd om mee te doen aan challenges waarmee toffe prijzen gewonnen konden worden. Van custom Nike's en parachutesprongen tot aan all-inclusive vakanties. Onze vrienden Veras Fawaz en Tristan Albers waren betrokken als regisseur en DOP.
Omdat het interne video’s betreft kunnen we ze niet geheel laten zien. Wel kunnen we een glimp van de leukste scènes delen!